divendres, 11 de maig del 2007

Veu de Mel, amb afecte

Només després d’uns minuts d’haver escrit i publicat l’entrada “Poca ètica”, no me’n puc estar de fer un petit incís. Remenant blocs de gent badalonina, (o dícese que diu l’amic Xavo si ho preferiu) vaig trobar el bloc d’en Jordi, que em va agradar, i vaig entrant-hi perquè la varietat d’aspectes que hi tracta rigorosament, resulta impecable. Així que m’ha fet gràcia que em cités. Gràcies!

D’aquesta manera hi he arribat a intervenir ja fa un temps. Però encara fa molt més de temps que també conec el bloc de la Mireia i per això el tenia a preferits com deia en Jordi. Ella és la blocaire més famosa d’aquestes contrades. Així que encara que mai no t’hi digui res, no te m’enfadessis que a mi també m’agrades molt!! Ja que estic, permete’m que us faci unes recomanacions musicals, tant a tu, la Laura com aquell qui portes sempre amb tu. Adquiriu un dia l’últim disc de la Berta, “Aire lounge”, que hi posa una veu molt sensual, més de la que ja té de per sí, que us animarà més les festes que us munteu. S’ha de dir, que jo tinc una cultura musical molt vaga, però aquest disc m’ha seduït bastant.

Siau!