divendres, 8 de febrer del 2008

PERI i PMU: "Arrassarem"

No fa tant que vam poder accedir a fer una Entrevista al PMU de Dalt de la Vila, la qual vam penjar aquí en quatre parts (1, 2, 3 i 4) com bé podreu recordar. Doncs bé, avui hem pogut conèixer en una trobada amb el PERI de Dalt de la Vila vigent i el propi PMU en fase d'aprovació, unes declaracions no sobre el futur del barri en plena polèmica, sinó sobre el sentiment de pertanyença a Badalona i els eus símbols, un d'ells la penya, aquest equip tan renovat que aquest cap de setmana aspira a endur-se una nova Copa del Rei. I ja en serien vuit, essent el tercer equip amb major nombre de victòries en aquesta competició.

"La penya aquest any té un equip molt fort, i des del primer dia ja s'ha vist que està capacitada per guanyar la lliga i l'ULEB Cup. No tinc cap dubte de què arrassarem -deia el PERI en declaracions d'ahir mateix- mm... els hi tinc ganes -deia amb un cert regust amenaçador-".

"Jo no sé si arrassarem -comentava el PMU, avui en boca de tothom- però el que està clar és que de fer un bon paper, espero que em deixin estar una temporada, que ja estic fart de que em donin la culpa de tot a canvi d'un profit personal. Ni que fos el PERI, ha, ha, ha..!!!! -reien tots dos agressivament amb grandiloqüència".

Cap dels dos ha volgut fer declaracions sobre la problemàtica que ha ocupat el Govern de la ciutat durant aquesta setmana. Generosament, han volgut cedir tot el protagonisme a la seva ciutat. Una ciutat doncs, que es bolca aquest de setmana pel seu equip. Ànims!!!

* A la foto, el PERI i el PMU (en primer terme), en una trobada familiar.